O tym jak dobrze robić marketing taneczny krążą już plotki 🙂 Wymagania rynku są coraz większe a algorytmy nieubłagane. Co zatem robić żeby mieć skuteczność a nie poświęcać na sociale za wiele czasu, którego i tak nie mamy jako szkoły tańca czy instruktorzy? Jak wygląda „cykl” promocyjny w świecie tańca? Czy będąc parą instruktorów warto zakładać wspólny profil taneczny? Od czego zacząć i jak zaplanować publikacje? Które kanały wykorzystać do najefektywniejszych działań?
No i będąc na czasie – czy Anna Lewandowska wypromuje w Polsce bachate na jeszcze większą skale? Odpowiedzi na te i wieeele innych pytań znajdziecie w najnowszym odcinku!
Enjoy!
Anna Ortman – od 2012 roku aktywna w branży reklamowej, przez ponad 6 lat zajmowała stanowisko Head of Social Media w agencji reklamowej Insignia.
Czy masz swoje nietypowe metody utrzymania zbalansowanego podejścia między treściami edukacyjnymi a rozrywkowymi na swoim blogu?
https://xmc.pl
Treść jest klarowna, dobrze zorganizowana i pełna przydatnych wskazówek. Autor doskonale wyjaśnia kluczowe zagadnienia. Może warto by dodać więcej przykładów praktycznych. Pomimo tego, tekst jest niezwykle edukacyjny i inspirujący.
https://www.szukarki.pl/