Tanecznik

O tym jak dobrze robić marketing taneczny krążą już plotki 🙂 Wymagania rynku są coraz większe a algorytmy nieubłagane. Co zatem robić żeby mieć skuteczność a nie poświęcać na sociale za wiele czasu, którego i tak nie mamy jako szkoły tańca czy instruktorzy? Jak wygląda „cykl” promocyjny w świecie tańca? Czy będąc parą instruktorów warto zakładać wspólny profil taneczny? Od czego zacząć i jak zaplanować publikacje? Które kanały wykorzystać do najefektywniejszych działań?

No i będąc na czasie – czy Anna Lewandowska wypromuje w Polsce bachate na jeszcze większą skale? Odpowiedzi na te i wieeele innych pytań znajdziecie w najnowszym odcinku!
Enjoy!

Anna Ortman – od 2012 roku aktywna w branży reklamowej, przez ponad 6 lat zajmowała stanowisko Head of Social Media w agencji reklamowej Insignia.

Related Podcasts
2 Comments
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *